wedstrijden Club Brugge
Re: wedstrijden Club Brugge
Het zijn hoogtijden voor Club supporters !!
-
- Basisspeler
Wat zou dat toch mooi zijn mocht PSG uitgeschakeld worden in de voorronde van de vernieuwde CL, een formule gemaakt op vraag van de Qatari en andere oliesjeiks die de voetbalbonzen continu om hun vinger proberen te winden.
-
- Belofte
kan iemand mij uitleggen waarom Aster al héél de wedstrijd zo enthousiast is voor PSG terwijl een Belgische club zo'n enorm voordeel kan halen bij hun verlies???
-
- Basisspeler
Gelukkig spelen PSG en Stuttgart tegen elkaar volgende week of het zag er echt niet goed uit.
Enfin, gewoon winnen van dit City
Feyenoord - Bayern 3-0
3 kansen zowat voor Feyenoord, 25 voor Bayern ?
Feyenoord - Bayern 3-0
Het wordt sowieso nog tricky om door te gaan, ondanks onze mooie campagne:vanGentmaarvoorClub schreef: ↑22 jan 2025, 23:01 Gelukkig spelen PSG en Stuttgart tegen elkaar volgende week of het zag er echt niet goed uit.
Feyenoord - Bayern 3-0
Uit HNB:
Achteraf deelde La Gazetta dello Sport ook spelersbeoordelingen uit. Talbi (7) werd verkozen tot beste speler bij Club Brugge. “Hij was zeer beweeglijk en liet Cambiaso zweten.” Ook Mignolet (“foutloos zonder een bal aan te raken”), Vanaken (“de ster en vlaggendrager van het team, die altijd aanwezig is en oplossingen uit zijn hoed tovert”) en Ordonez (“hij liet zien waarom Juventus hem volgt”) behoorden met een 6,5 op 10 tot de uitblinkers. Sabbe (5) en Tzolis (5,5) kregen de laagste score.
-
- Belofte
Wat natuurlijk jammer is, is dat PSG niet meer in de top 8 kan geraken (zelfs niet met een overwinning). Bijgevolg is er weinig incentive om toch voor de overwinning te gaan. Het lijkt mij wel dat ze zullen proberen te winnen. Maar als het rond minuut 70 nog gelijk staat zullen we niet veel vuurwerk meer moeten verwachten.
Dat gezegd zijnde. Woensdag avond had ik een echt rotgevoel. Zeker met de uitslag van Feyenoord aangezien ik dacht dat er wel een paar ploegen gingen zijn die de laatste speeldag moesten gaan winnen om ons voorbij te gaan. En met het parcours dat we hebben afgelegd zou het wel zéér jammer zijn moesten we er niet meer bij zijn. Echter de voorbije dag ben ik ook tot het besef gekomen dat we dit jaar wel eens de dubbel kunnen pakken (met als bonus onze 2e ster) en dat, moesten we uitgeschakeld zijn, dit wel een voordeel is voor de competitie en de beker (meer rust maar vooral meer concentratie). Met dat in het achterhoofd zou ik het al een stuk minder erg vinden om niet door te gaan. Al blijven we natuurlijk wel hopen!!
Dat gezegd zijnde. Woensdag avond had ik een echt rotgevoel. Zeker met de uitslag van Feyenoord aangezien ik dacht dat er wel een paar ploegen gingen zijn die de laatste speeldag moesten gaan winnen om ons voorbij te gaan. En met het parcours dat we hebben afgelegd zou het wel zéér jammer zijn moesten we er niet meer bij zijn. Echter de voorbije dag ben ik ook tot het besef gekomen dat we dit jaar wel eens de dubbel kunnen pakken (met als bonus onze 2e ster) en dat, moesten we uitgeschakeld zijn, dit wel een voordeel is voor de competitie en de beker (meer rust maar vooral meer concentratie). Met dat in het achterhoofd zou ik het al een stuk minder erg vinden om niet door te gaan. Al blijven we natuurlijk wel hopen!!
-
- Basisspeler
Hans hard gemist vanavond
Onder andere inderdaad. Paar die ook door de mand vallen. Skoras, Nielsen en Vetlesen: ik vrees dat we stilaan kunnen concluderen dat die niet goed genoeg zijn voor het huidige Club.
Meijer ook een zwakke wedstrijd maar die heeft uiteraard nog krediet.
-
- Belofte
Ik denk dat er enkele zaken zijn die niet onderschat mogen worden. Ten eerste is zeker het gebrek aan match ritme bij een deel van hen. Ten tweede spelen ze niet vaak samen en zijn er dus geen automatismen. Daar komt dan nog bij dat Kortrijk altijd wel een moeilijke wedstrijd is voorn ons (hoewel we de laatste jaren wel vaak gewonnen hebben).
En ondanks dat ze onderaan het klassement staan, stonden ze toch behoorlijk goed in blok.
En ondanks dat ze onderaan het klassement staan, stonden ze toch behoorlijk goed in blok.
Geen slechte wedstrijd van ons, ondanks de nederlaag. Er konden zeker aantal dingen beter, maar globaal genomen trots op het lef dat we toch hebben getoond.
En natuurlijk heel blij dat we - uiteindelijk nog met de hakken over de sloot - doorgaan naar volgende ronde!
En natuurlijk heel blij dat we - uiteindelijk nog met de hakken over de sloot - doorgaan naar volgende ronde!
Fier op ons Club`tje, we hebben bij momenten getoond dat we echt wel kunnen voetballen, de exponent ervan was de goal en dat tegen een ploeg die een totale waarde van de spelerskern heeft die 10 keer die van Club is.
Jutgla was top, net als Vanaken, Jashari en Mechele (Haaland niet gezien).
Jutgla was top, net als Vanaken, Jashari en Mechele (Haaland niet gezien).
Gekke match om bij te wonen, de hoop na de 0-1, de vrees na de 3-1, het bange afwachten tot het einde van de match van Zagreb, de ontluchting erna: prachtig!
Precies een déjà vu opnieuw zo weggeven tegen antwerp