Tegen ons kunnen die mauve altijd wat meer natuurlijk. Sfeer zal er in elk geval zijn!vanGentmaarvoorClub schreef: ↑06 feb 2025, 22:50 Bekerfinale tegen de mauven dus. Kat in het bakkie
Antwerp mag wel klagen, dat doelpunt van Verschaeren is toch een zuivere handsbal. Als je als spits al je arm gebruikt om de bal te controleren .. ook al was het onvrijwillig, hij haalt er duidelijk voordeel uit.
En jammer voor Odoi die zich laat vangen.
wedstrijden Club Brugge
Re: wedstrijden Club Brugge
Winst tegen Leuven, maar deed toch pijn aan de ogen.
Heftig idd. Ik heb effectief Joodse roots zoals mijn voornaam wel zegt. 1 andere mening en ss hitler en Anne frank erbij. Ben daar enorm van geschrokken. Heb familie verloren in die oorlog. Blijkbaar is racisme binnen onze club toch een groot probleem na de eerdere hitler groeten. Soit les geleerd en weg daar.
-
- Profvoetballer
Proberen niet te veel van aan te trekken. Niet iedereen stond vooraan als ze het gezond verstand uitdeelden! En ik mag hopen dat dit nog een extreme minderheid is binnen onze club. Natuurlijk zijn zijn het altijd de roepers die het hardst gehoord worden.
Ik vond het eerlijk gezegd ook een normale mening maar blijkbaar mag je niet zeggen dat Genk niet speciaal bevoordeeld wordt door de referees.Levi schreef: ↑09 feb 2025, 02:11Heftig idd. Ik heb effectief Joodse roots zoals mijn voornaam wel zegt. 1 andere mening en ss hitler en Anne frank erbij. Ben daar enorm van geschrokken. Heb familie verloren in die oorlog. Blijkbaar is racisme binnen onze club toch een groot probleem na de eerdere hitler groeten. Soit les geleerd en weg daar.
Het schuim staat daar nogal aan de lippen bij sommigen.
Nog zotter volgens hen worden wij systematisch benadeeld door refs. Dat soort Calimero gedrag slaat nergens op. Refs zijn barslecht voor iedereen. Soit het was geen aangename discussie. Raar ook dat daar geen moderators zijn of zo.Peter schreef: ↑09 feb 2025, 08:16Ik vond het eerlijk gezegd ook een normale mening maar blijkbaar mag je niet zeggen dat Genk niet speciaal bevoordeeld wordt door de referees.Levi schreef: ↑09 feb 2025, 02:11Heftig idd. Ik heb effectief Joodse roots zoals mijn voornaam wel zegt. 1 andere mening en ss hitler en Anne frank erbij. Ben daar enorm van geschrokken. Heb familie verloren in die oorlog. Blijkbaar is racisme binnen onze club toch een groot probleem na de eerdere hitler groeten. Soit les geleerd en weg daar.
Het schuim staat daar nogal aan de lippen bij sommigen.
Soit terug on topic hier.
Zwakke wedstrijd van ons gisteren. Hopelijk gaan we niet te veel moeten roteren tijdens de playoffs of we zitten serieus in de problemen.
Die discussie over al dan niet terecht rode kaart voor Verlinden vind ik toch ook overdreven.
Wij hebben er in het verleden zo ook al tegen gekregen, zelfs als het duidelijk niet met opzet was.
Integriteit van tegenspeler in het gedrang gebracht? Rood...
Krijg je die fout tegen, dan is het dwaas, krijg je ze mee, dan schreeuwt iedereen moord en brand en eist rode kaart.
Je kan veel zeggen van slechte arbitrage tegenwoordig, maar hier zijn ze wel consistent geweest imho...
Wij hebben er in het verleden zo ook al tegen gekregen, zelfs als het duidelijk niet met opzet was.
Krijg je die fout tegen, dan is het dwaas, krijg je ze mee, dan schreeuwt iedereen moord en brand en eist rode kaart.
Je kan veel zeggen van slechte arbitrage tegenwoordig, maar hier zijn ze wel consistent geweest imho...
Ik vond het real time al rood, in de herhaling kan daar voor mij geen discussie over zijn. De manier waarop hij in dat duel gaat, studs showing, niet in controle en boven de enkel. Textbook rood.The_One schreef: ↑09 feb 2025, 13:37 Die discussie over al dan niet terecht rode kaart voor Verlinden vind ik toch ook overdreven.
Voor mij hoeft dat geen rood te zijn maar in deze tijden waar men beelden stilzet en vertraagt is dit elke keer rood. Dus gewoon perfect logische rode kaart.The_One schreef: ↑09 feb 2025, 13:37 Die discussie over al dan niet terecht rode kaart voor Verlinden vind ik toch ook overdreven.
Ik wil Genk met hun jonge kern wel zien omgaan met de druk die elke speeldag in po oplevert. Het achtervolgd worden heeft al veel ploegen doen choken terwijl wij de metier en ervaring hebben. Ik geloof er rotsvast in dit jaar.
Zoals La Gazetta dello Sport schreef: het zal veel beter moeten tegen Atalanta. Maar ik twijfel er niet aan dat het ook veel beter zal zijn komende woensdag. Belangrijkste is dat we de drie punten konden pakken zonder al te veel energie te verspillen.
Inderdaad, gewoon intern iedereen op scherp zetten. Tis met diene ref van tegen fiorentina, kvond dat nu wel nen ergerlijke ref