De Rode Duivels
Re: De Rode Duivels
Als het niet rap ophoud, is onze verdediging Meunier-Denayer-Kabasele-Lukaku. Daar raken we niet de achtste finale mee door.
-
- Belofte
Los van't feit dat het voor ons rap zal gedaan zijn, vind ik het jammer dat Mr. Wilmots zich hierachter zal kunnen wegstoppen..Alethio schreef:Als het niet rap ophoud, is onze verdediging Meunier-Denayer-Kabasele-Lukaku. Daar raken we niet de achtste finale mee door.
Wel nog steeds een zeer goed aanvallend compartiment. Gewoon all out attack gaan en hopen dat ge er eentje meer scoort dan dat ge er binnenkrijgt. 5-4, 3-4, etc. Koster-style.Alethio schreef:Als het niet rap ophoud, is onze verdediging Meunier-Denayer-Kabasele-Lukaku. Daar raken we niet de achtste finale mee door.
Bon. CV nu dus Denayer, Vermaelen en Kabasele of Boyata in strikte zin? Alderweireld - Denayer - Vermaelen - Vertonghen in het beste geval.
#hetishierbeter
- UnusualKid
- Jeugdspeler
Overleven gewoon de groepsfase niet...
Daar moet je eigenlijk nog meer uw best voor doen dan dat Nederland nodig had om zich niet voor het tornooi te kwalificeren. 1x winnen kan voldoende zijn.UnusualKid schreef:Overleven gewoon de groepsfase niet...
#hetishierbeter
Wordt gewoon Witsel/Meunier - Alderweireld - Vermaelen - Vertonghen
En dan staat Toby waar hij moet staan.
en is an sich ook een heel solide verdediging. 3 wereldtoppers aangevuld met iemand als Meunier/WitselBosko schreef:Wordt gewoon Witsel/Meunier - Alderweireld - Vermaelen - Vertonghen
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
En dan wordt Witsel weggetrokken uit het middenveld en kunnen we met Radja-Dembele spelen.Gratchski schreef:en is an sich ook een heel solide verdediging. 3 wereldtoppers aangevuld met iemand als Meunier/WitselBosko schreef:Wordt gewoon Witsel/Meunier - Alderweireld - Vermaelen - Vertonghen
Dat zou de beste optie zijn, ja. Toby centraal is zoveel beter dan Toby op rechts, zeker ook voor de ploeg. Maar ik betwijfel of Wilmots dat ook in de praktijk gaat brengen. Hij heeft nog wel voor Denayer ook dacht ik.
#hetishierbeter
- Ibracadabra
- Tester
Heeft Denayer ook niet op rechts gespeeld bij Galatasaray?
Denayer-Toby-Thomas-Jan. Dat wordt hem.
Meunier zou me verwonderen, al zou ik ook voor hem gaan. Witsel wordt het niet.
Meunier zou me verwonderen, al zou ik ook voor hem gaan. Witsel wordt het niet.
Je ziet dat toch van ver aankomen dat Alderweireld op de back wordt gezet en Denayer centraal?Bosko schreef:Wordt gewoon Witsel/Meunier - Alderweireld - Vermaelen - Vertonghen
wat heel dom zou zijn aangezien Denayer een gans seizoen Rb speelde en Mega toby naast Jantje op de cvdacoster schreef:Je ziet dat toch van ver aankomen dat Alderweireld op de back wordt gezet en Denayer centraal?Bosko schreef:Wordt gewoon Witsel/Meunier - Alderweireld - Vermaelen - Vertonghen
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Tja, Wilmots...Gratchski schreef:wat heel dom zou zijn aangezien Denayer een gans seizoen Rb speelde en Mega toby naast Jantje op de cvdacoster schreef:Je ziet dat toch van ver aankomen dat Alderweireld op de back wordt gezet en Denayer centraal?Bosko schreef:Wordt gewoon Witsel/Meunier - Alderweireld - Vermaelen - Vertonghen