[OUT ON LOAN] Nikola Storm
Re: [OUT ON LOAN][42] Nikola Storm
Hoe gaan we die in godsnaam in onze kern passen? Laat die kerel toch gaan. Zal sowieso niet veel spelen en die plaats zou beter door een Trainee ingenomen worden.
Vind ik een goed idee, keer zien wat hij geleerd heeft van een jaar op een ander te zitten
Die 'out on loan' mag dus weg
Ik ben benieuwd hoe die dat zal doen op de rechtsback.
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Het is ondertussen duidelijk dat hij efficiëntie mist om in de voorhoede te spelen, maar wat met Cools? Die is ongeveer even jong, maar is die al klaar om over te nemen als Meunier zou vertrekken nu? Storm als back-up voor Cools lijkt me wel een risico, zelfs als we van Storm een RB kunnen maken.
-
- Sleutelspeler
Benieuwd of hij wel werkelijk op de RB zal spelen.Gratchski schreef: Die 'out on loan' mag dus weg
Geloof ik niks van, zoals eerder vermeld te weinig doelgericht en als RB wordt iemand met ervaring aangetrokken,fcb 4 life schreef:Benieuwd of hij wel werkelijk op de RB zal spelen.Gratchski schreef: Die 'out on loan' mag dus weg
als vervanger voor Meunier, denk ik zo. De vraag is, heeft Storm dan nog zijn plaats in deze kern?
-
- Sleutelspeler
Denk het wel maar of het in zijn voordeel zal zijn weet ik niet.Tiki Taka schreef:Geloof ik niks van, zoals eerder vermeld te weinig doelgericht en als RB wordt iemand met ervaring aangetrokken,fcb 4 life schreef:Benieuwd of hij wel werkelijk op de RB zal spelen.Gratchski schreef: Die 'out on loan' mag dus weg
als vervanger voor Meunier, denk ik zo. De vraag is, heeft Storm dan nog zijn plaats in deze kern?
Re: [42] Nikola Storm
Als derde keuze voor RB/CAM zie ik het hem zeker goed doen ... Zou hem graag eens tegen niet porvincialer op de CAM bezig zien, van hetgeen ik me herinner denk ik dat hij het daar zeker goed kan doen.
Toch veel te weinig efficiëntie in zijn spel vind ik.Nergens schreef: Als derde keuze voor RB/CAM zie ik het hem zeker goed doen ... Zou hem graag eens tegen niet porvincialer op de CAM bezig zien, van hetgeen ik me herinner denk ik dat hij het daar zeker goed kan doen.
Valt op te werken, Vanaken was ook paar maand niet efficient in statistieken...
Storm en Vanaken zijn totaal niet te vergelijken.Nergens schreef: Valt op te werken, Vanaken was ook paar maand niet efficient in statistieken...
Storm heeft in al zijn matchen tijdens de competitie amper assists en geen goals.
Vanaf de flank als typische RB.
Ik lees RB steeds als 'rechtsback', dus ik hoop dqt jullie 'rechtsbuiten' bedoelen want Storm op de rechtsback kan nooit werken gewoon.. :/
Sorry, maar ik zie voor Storm geen toekomst bij Club. Enige wat hij voor heeft op Dierckx is een professionelere ingesteldheid (zo begrijp ik toch), maar dat lijkt me onvoldoende om het te maken bij Club op dit moment. Storm heeft nog veel te leren op het vlak van beslissingen en efficiëntie tijdens de match. Een uitleenbeurt kan wonderen doen, maar dan liefst nu want met nog een jaar bankzitten bij onze a-kern komt hij er niet.
Sorry, maar ik zie voor Storm geen toekomst bij Club. Enige wat hij voor heeft op Dierckx is een professionelere ingesteldheid (zo begrijp ik toch), maar dat lijkt me onvoldoende om het te maken bij Club op dit moment. Storm heeft nog veel te leren op het vlak van beslissingen en efficiëntie tijdens de match. Een uitleenbeurt kan wonderen doen, maar dan liefst nu want met nog een jaar bankzitten bij onze a-kern komt hij er niet.
Met RB bedoelt men dus rechtsback. Dat zie ik evenmin in hem. Zijn uitleenbeurt aan Waregem was allesbehalve een succes.Cedrinho schreef: Ik lees RB steeds als 'rechtsback', dus ik hoop dqt jullie 'rechtsbuiten' bedoelen want Storm op de rechtsback kan nooit werken gewoon.. :/
Heeft deze speler nog een toekomst bij FCB? Ik durf het te betwijfelen.
Volledig mee akkoord. Heeft een goede actie in huis, maar komt nooit een goal of assist uit.Cedrinho schreef: Ik lees RB steeds als 'rechtsback', dus ik hoop dqt jullie 'rechtsbuiten' bedoelen want Storm op de rechtsback kan nooit werken gewoon.. :/