wedstrijden Club Brugge

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Heretic
Profvoetballer

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Heretic »

Gaat nog leuk worden. Forbs nu nog paar weken geschorst en dan heb je geen wingers meer behalve wat met het niveau van Club Nxt
macfall
A-kern

Bericht door macfall »

Heretic schreef: 30 aug 2026, 15:15 Gaat nog leuk worden. Forbs nu nog paar weken geschorst en dan heb je geen wingers meer behalve wat met het niveau van Club Nxt
Schorsing zal wel mee vallen denkek
Heretic
Profvoetballer

Bericht door Heretic »

Hoe gaan we dit seizoen op 3 fronten spelen. Je hebt welgeteld niks op de bank zitten dat een versterking is.
GraspopperFCB
Jeugdspeler

Bericht door GraspopperFCB »

Ja duidelijk dat Virgili heel veel tijd nodig heeft. Vrees voor frustrerende matchen als er niks meer bij komt. Lemarechal is toch te weinig en vetlessen trekt te lijn door om niet heel het seizoen hetzelfde niveau kunnen halen. Nee op dit moment zie ik het somber in. Na 1 verlies match kan je wel zeggen van geef het tijd maar ik heb nog geen enkele overtuigende prestatie gezien dit seizoen. Met komende weken in aantocht weet ik het niet. Het blijft voorspelbaar en ik vraag mij af om
Niet eens in een ander systeem te spelen maar soit. Hopelijk heb ik ongelijk
GraspopperFCB
Jeugdspeler

Bericht door GraspopperFCB »

En over de wedstrijdleiding ga ik niks zeggen. Iedereen die er iets van kent zag dat het ondermaats was. Los daarvan was het gewoon triestig vandaag
Peter
Supersub

Bericht door Peter »

Zwakke wedstrijd die uiteindelijk door de referee beslist wordt. Geen slimme reactie maar nooit rood wat mij betreft.

Maar het was voor de rode kaart ook gewoon zwak. Geen tempo, geen diepgang, weinig lopers. Veel controle maar bijzonder weinig mee gedaan.
Tiki Taka
Sterspeler

Bericht door Tiki Taka »

Peter schreef: 31 aug 2026, 08:09 Zwakke wedstrijd die uiteindelijk door de referee beslist wordt. Geen slimme reactie maar nooit rood wat mij betreft.

Maar het was voor de rode kaart ook gewoon zwak. Geen tempo, geen diepgang, weinig lopers. Veel controle maar bijzonder weinig mee gedaan.
Veel balbezit, balletjes breed en achteruit, veel te weinig diepgang en doelgevaar.
maartendr81
A-kern

Bericht door maartendr81 »

Peter schreef: 31 aug 2026, 08:09 Zwakke wedstrijd die uiteindelijk door de referee beslist wordt. Geen slimme reactie maar nooit rood wat mij betreft.

om maar te zwijgen over hoe hij in godsnaam dacht dat Mechelen daar geel verdiende? Ongezien
Heretic
Profvoetballer

Bericht door Heretic »

Om te bleiten !!!
Heretic
Profvoetballer

Bericht door Heretic »

Haalt Sabbe en Diakhon er nu eindelijk af a.u.b. en zet iedereen terug op zijn normale plaats. Volgende week Spileers in de basis en die lompe oertrage Zuid Koreaan mag terug naar land van herkomst .
Heretic
Profvoetballer

Bericht door Heretic »

Nul , nul kwaliteit aanvallend, middenveld en Lee mag zijn biezen pakken. Spileers is volgens mij zelfs beter. Dank u wel voor het sportieve wanbeleid. Potts de lompe voetballer weeral een gele kaart.
Verzwakt in alle linies. DANK U junior en geen bank
Hendrik
Tester

Bericht door Hendrik »

Heretic schreef: 04 sep 2026, 21:23 Haalt Sabbe en Diakhon er nu eindelijk af a.u.b. en zet iedereen terug op zijn normale plaats. Volgende week Spileers in de basis en die lompe oertrage Zuid Koreaan mag terug naar land van herkomst .
Misschien kunnen we origine-gerelateerde comments en gratuite beledigingen achterwege laten, dit getuigt niet van bijster veel klasse noch draagt het bij aan het gesprek. Gewoonlijk pik ik niet in op uw comments omdat ze eerlijk gezegd niet al te veel aandacht waard zijn, maar deze vond ik wel beneden alle peil. Geen fan zijn van één of meerdere (nieuwe) spelers is ok, maar het moet toch mogelijk zijn om een minimum van klasse te behouden wanneer je hier iets post met betrekking tot je teleurstelling in bepaalde spelers/het team.
Laatst gewijzigd door Hendrik op 04 sep 2026, 23:07, 1 keer totaal gewijzigd.
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Heretic schreef: 04 sep 2026, 21:23 Haalt Sabbe en Diakhon er nu eindelijk af a.u.b. en zet iedereen terug op zijn normale plaats. Volgende week Spileers in de basis en die lompe oertrage Zuid Koreaan mag terug naar land van herkomst .
Ga afkicken man, je zit met een groot probleem, zie je dat zelf niet ? Zielig gewoon.

En neen, het was niet goed.
Heretic
Profvoetballer

Bericht door Heretic »

Hendrik schreef: 04 sep 2026, 23:04
Misschien kunnen we origine-gerelateerd comments en gratuite beledigingen achterwege laten, dit getuigt niet van bijster veel klasse noch draagt het bij aan het gesprek. Gewoonlijk pik ik niet in op uw comments omdat ze eerlijk gezegd niet al te veel aandacht waard zijn, maar deze vond ik wel beneden alle peil. Geen fan zijn van één of meerdere (nieuwe) spelers is ok, maar het moet toch mogelijk zijn om een minimum van klasse te behouden wanneer je hier iets post met betrekking tot je teleurstelling in bepaalde spelers/het team.
Het is er gewoon over miljoenen binnen en niks er mee gedaan. Hoe kan je uw eigen ploeg zo verzwakken ???
Heretic
Profvoetballer

Bericht door Heretic »

vanGentmaarvoorClub schreef: 04 sep 2026, 23:07
Ga afkicken man, je zit met een groot probleem, zie je dat zelf niet ? Zielig gewoon.

En neen, het was niet goed.
Idd als ik Bv ben dan zitten die sportieve onbekwamen al lang op mijn bureau om de levieten gelezen te worden en om nu al oplossingen te gaan zoeken voor in de winterstop. Want het gaat serieuze paniekvoetbal gaan worden read my lips !!
Plaats reactie