Zomertransfers 2017 UIT

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

Wie willen jullie nog zien vertrekken (uitlenen/verkopen)

Ludovic Butelle
27
14%
Jens Teunckens
4
2%
Bjorn Engels
25
13%
Dion Cools
0
Geen stemmen
Stefano Denswil
4
2%
Laurens De Bock
7
4%
Brandon Mechele
16
8%
Erhan Masovic
17
9%
Ahmed Touba
13
7%
Riley McGree
13
7%
Jordi Vanlerberghe
5
3%
Abdoulay Diaby
1
1%
Thibault Vlietinck
21
11%
Dorin Rotariu
16
8%
Jeremy Perbet
26
13%
 
Totaal aantal stemmen: 195

IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3531
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door IsO »

rambopirou schreef:
Bosko schreef:
Wat een gierige club toch... 200K voor een speler als Coopman te lenen dat is toch echt peanuts!

Nu als Zulte dat bedrag niet wilt ophoesten mag Coopman van mij gerust als concurrent van Vanaken aan het seizoen beginnen. Zal voor beide een mooie uitdaging zijn en tegen ploegen als Beveren kan je altijd met een middenveld Vormer-Vanaken-Coopman spelen :kwijl:
Ik heb de indruk dat die een verstandig, zij het voorzichtig, financieel beleid voeren. 200.000 euro om een speler één seizoen aan je club te binden die je nadien niet kan doorverkopen is naar hun normen vrij veel, zeker als je weet dat ze veel spelers transfervrij halen (Dalsgaard, De fauw, Derijck, Walsh,...) of voor relatief beperkte bedragen (Lerager bijv. voor 400.000€). Vanuit ons perspectief is het natuurlijk maar normaal dat we - gelet op Coopmans prestaties van vorig seizoen - iets in de plaats willen voor het uitlenen van een talentrijke speler aan een PO I-concurrent.
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door Khas »

200.000 loon... Voor hun is dat een grootverdiener. Er is lange tijd geweest dat niemand dat daar kreeg.
Ondertussen zitten ze gemiddeld ook daar rond, maar een huurling is puur verloren geld. Dat wordt ook meegerekend.
Laatst gewijzigd door Khas op 16 jun 2017, 10:44, 2 keer totaal gewijzigd.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3702
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door Bosko »

Khas schreef: 200.000 loon... Voor hun is dat een grootverdiener. Er is lange tijd geweest dat niemand dat daar kreeg.
Die 200k is om het te mogen lenen, daarbovenop moeten ze nog zijn loon betalen ook.
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door fcb 4 life »

IsO schreef:
rambopirou schreef:
Bosko schreef:
Wat een gierige club toch... 200K voor een speler als Coopman te lenen dat is toch echt peanuts!

Nu als Zulte dat bedrag niet wilt ophoesten mag Coopman van mij gerust als concurrent van Vanaken aan het seizoen beginnen. Zal voor beide een mooie uitdaging zijn en tegen ploegen als Beveren kan je altijd met een middenveld Vormer-Vanaken-Coopman spelen :kwijl:
Ik heb de indruk dat die een verstandig, zij het voorzichtig, financieel beleid voeren. 200.000 euro om een speler één seizoen aan je club te binden die je nadien niet kan doorverkopen is naar hun normen vrij veel, zeker als je weet dat ze veel spelers transfervrij halen (Dalsgaard, De fauw, Derijck, Walsh,...) of voor relatief beperkte bedragen (Lerager bijv. voor 400.000€). Vanuit ons perspectief is het natuurlijk maar normaal dat we - gelet op Coopmans prestaties van vorig seizoen - iets in de plaats willen voor het uitlenen van een talentrijke speler aan een PO I-concurrent.
Verstandig beleid.. Ze kunnen niet anders, die pipi die nu in Antwerp zit heeft grote putten nagelaten.
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door JRut »

Ik zou liefst hebben dat Club hier inbindt. Meer mee te winnen op LT denk ik.
#hetishierbeter
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door Fire »

JRut schreef: Ik zou liefst hebben dat Club hier inbindt. Meer mee te winnen op LT denk ik.
Same here
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1969
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door t4nd »

JRut schreef: Ik zou liefst hebben dat Club hier inbindt. Meer mee te winnen op LT denk ik.
Denk ik ook. Zulte en vooral Dury maakt jonge spelers beter. Ik zou eerder een samenwerking voorstellen voor andere jeugdspelers in plaats van de bruggen daar op te blazen voor 200k. Als Coopman volgend seizoen terugkomt halen ze dat er makkelijk uit.
Gebruikersavatar
BlueJedi
Invaller
Berichten: 941
Lid geworden op: 31 mei 2016, 13:03

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door BlueJedi »

Jongens toch, ZW is een directe concurrent, gie gasten kosten ons ieder jaar punten. Wij zijn al zo goed om hun één van onze betere talenten te verhuren die bij hun één van de beste spelers in het team en we zijn zelfs bereid hem nog een jaar extra te verhuren maar dan zouden wij moeten inbinden ?

We zijn niet de bitch van ZW hoor. Ik garandeer u als er daar ooit een speler rondloopt die wij willen binnenhalen dan zal het ook boter bij de vis verhaal zijn en van we willen onze directe concurrentie niet versterken.
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door JRut »

Die 200.000 euro laten vallen kan het verschil maken tussen een talent dat volledig doorbreekt en een talent dat dat net niet doet. De gulden middenweg vinden zou natuurlijk ideaal zijn (en ik zie dat uiteindelijk ook gebeuren), maar de langere termijn vooropstellen en relatie met Z-W onderhouden is belangrijker dan alles op alles zetten nu.
#hetishierbeter
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3217
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door Pica »

200k en dan 'muurvast' mogen we zelfs nog maar een beetje die zever geloven :mrgreen: ?
Peet
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 mei 2016, 08:38
Locatie: Gent

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door Peet »

200k is voor een ploeg met een budget van 10 miljoen gewoon veel geld, want is inderdaad verloren geld zonder aankoopoptie. Coopman is goeie speler voor Z-W, maar gewoon dat geld niet waard voor zo'n club.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1969
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door t4nd »

Benieuwd hoe mensen hier gaan reageren als wij een speler voor één jaar kunnen huren, zonder aankoop-optie, terwijl we er 600k voor moeten betalen (gebaseerd op de cijfers hier: http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=110747).
Gebruikersavatar
BlueJedi
Invaller
Berichten: 941
Lid geworden op: 31 mei 2016, 13:03

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door BlueJedi »

JRut schreef: Die 200.000 euro laten vallen kan het verschil maken tussen een talent dat volledig doorbreekt en een talent dat dat net niet doet. De gulden middenweg vinden zou natuurlijk ideaal zijn (en ik zie dat uiteindelijk ook gebeuren), maar de langere termijn vooropstellen en relatie met Z-W onderhouden is belangrijker dan alles op alles zetten nu.
Verhuur hem dan ergens anders, het is niet alleen ZW dat hem beter kan maken hoor.

Probleem is dat ZW gewoon een directe concurrent is voor ons.
Laatst gewijzigd door BlueJedi op 18 jun 2017, 00:00, 1 keer totaal gewijzigd.
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door fcb 4 life »

Peet schreef: 200k is voor een ploeg met een budget van 10 miljoen gewoon veel geld, want is inderdaad verloren geld zonder aankoopoptie. Coopman is goeie speler voor Z-W, maar gewoon dat geld niet waard voor zo'n club.
Hun budget is toch groter?
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3702
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door Bosko »

Interesse uit Portugal en Frankrijk voor Van Rhijn.
Concrete interesse vanuit Italië voor Denswil.
Voor Engels begint er iets te bewegen in Engeland.
Roeselare wil Fran Brodic huren.
Lemoine en Osei-Berkoe staat op de verlanglijst van Westerlo (huur).
Interesse uit MLS en Mexico voor Claudemir.
Laatst gewijzigd door Bosko op 18 jun 2017, 11:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Gesloten