En dan zagen dat we spelers goedkoop laten vertrekken..fcb 4 life schreef:Slim zou deze zet alleszins niet zijn..NastjaCeh schreef: Laten gaan voor alles boven de 6m €
Ander , beter en vooral slimmer..

Moderator: Bosko
En dan zagen dat we spelers goedkoop laten vertrekken..fcb 4 life schreef:Slim zou deze zet alleszins niet zijn..NastjaCeh schreef: Laten gaan voor alles boven de 6m €
Ander , beter en vooral slimmer..
Ik vermoed dat dit geld voornamelijk zal aangewend worden voor het nieuwe trainingscomplex te Westkapelle.Generaloberst schreef: mooie verkoop limbombe en diaby, dit geld mag uitgegeven worden aan spits
ook goede zet van dat complex, zo zijn wij als laatste G5 ploeg die dan ook een fatsoenlijk complex hebben waar de jeugd ook zal trainen.Tiki Taka schreef:Ik vermoed dat dit geld voornamelijk zal aangewend worden voor het nieuwe trainingscomplex te Westkapelle.Generaloberst schreef: mooie verkoop limbombe en diaby, dit geld mag uitgegeven worden aan spits
Waren de medische testen niet gisteren?rambopirou schreef: Nantes laat via twitter kanaal officieel weten dat limbombe naar hen trekt indien zn testen normaal zijn.
Nu nog Rafa , Coopman en Touba !
Club zal hopelijk zo omwille van de Top infrastructuur meer talenten kunnen overhalen om voor Club te kiezen of te blijven.HeervanBiesen schreef:ook goede zet van dat complex, zo zijn wij als laatste G5 ploeg die dan ook een fatsoenlijk complex hebben waar de jeugd ook zal trainen.Tiki Taka schreef:Ik vermoed dat dit geld voornamelijk zal aangewend worden voor het nieuwe trainingscomplex te Westkapelle.Generaloberst schreef: mooie verkoop limbombe en diaby, dit geld mag uitgegeven worden aan spits
Edit: post ook gezien, zal dan wel kloppen zekerDavidVM schreef:Waren de medische testen niet gisteren?rambopirou schreef: Nantes laat via twitter kanaal officieel weten dat limbombe naar hen trekt indien zn testen normaal zijn.
Ge bedoelt eigenlijk:rambopirou schreef: Nantes laat via twitter kanaal officieel weten dat limbombe naar hen trekt indien zn testen normaal zijn.
Nog altijd uitgeleend bij mijn wetenVormer10 schreef: en leandro pereira
Diaby en Limbombe waren financieel de belangrijkste voor inkomende transfers. Ik schat dat Tomecak en Vlietinck blijven, dat Gabulov en Van rhijn worden uitgekocht. Rafa weet ik niet goed, maar voor de rest zie ik wel een oplossing gerealiseerd worden.Pica schreef:Ge bedoelt eigenlijk:rambopirou schreef: Nantes laat via twitter kanaal officieel weten dat limbombe naar hen trekt indien zn testen normaal zijn.
Nu nog:
Gaboulov
Rafa
Hubert
Touba
Coopman
Van Rhijn
Tomecak
Vlietinck
Ja tis dat he, veel volk dat nu bij ons kan tekenen eerder voor Gent kiest...Tiki Taka schreef:Club zal hopelijk zo omwille van de Top infrastructuur meer talenten kunnen overhalen om voor Club te kiezen of te blijven.HeervanBiesen schreef:ook goede zet van dat complex, zo zijn wij als laatste G5 ploeg die dan ook een fatsoenlijk complex hebben waar de jeugd ook zal trainen.Tiki Taka schreef:Ik vermoed dat dit geld voornamelijk zal aangewend worden voor het nieuwe trainingscomplex te Westkapelle.Generaloberst schreef: mooie verkoop limbombe en diaby, dit geld mag uitgegeven worden aan spits